- KUIDAS OSTA?
Leia sobiv toode, vali meelepärane värv ja suurus ning lisa kaup ostukorvi. Seejärel võid jätkata teiste toodete valimist või vormistada tellimus, mille käigus valida ka sobiv tarneviis. Peale makse tegemist on tellimus kinnitatud ning jääb vaid meeldiv ootusärevus, kuni pakk tellitud kaubaga kohale toimetatakse.
- KÄTTETOIMETAMINE
Pärast tellimise esitamist komplekteerime tellimuse ning anname selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Reeglina saadame kauba välja hiljemalt järgmise tööpäeva lõpuks arvates tellimuse saabumise hetkest.
Kaup on võimalik kätte saada SmartPOST-i või Omniva Pakiautomaadi abil. Iga toote juures on eraldi tarneinfo ning see kohaletoimetamise aeg hakkab kehtima tellimuse saabumise hetkest. Samui on kaubale võimalik järgi tulla ka meie kontorisse Manufaktuuri 3, Tallinn.
- TAGASTAMINE
Pärast kauba kätte saamist on teil võimalik see tagastada 14 päeva jooksul. See ei ole ainult meie e-poe eripära, see on Tarbija seaduslik õigus, mis on sätestatud õigusaktidega. Kauba tagastamiseks tuleb saata vabas vormis avaldus e-postile info@kujunda-ise.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või tõendama, et on selle üle andnud logistikafirmale. Kujunda-ISE.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, ka Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ta. Tagastada ei ole võimalik personaliseeritud ning defektivaba toodet.
- PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Kujunda-ISE.ee vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Kujunda-ise.ee kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kujunda-ise.ee või helistada telefonil 511 8186. Kujunda-ISE.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Kujunda-ISE.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest Kujunda-ISE.ee vastutab, parandab või asendab Kujunda-ISE.ee puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Kujunda-ISE.ee ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Kujunda-ISE.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
Kujunda-ISE.ee kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Kujunda-ISE.ee edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Kujunda-ISE.ee saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid. Lisaks kogubKujunda-ISE.ee külastajate kohta sellist informatsiooni nagu külastaja IP-aadress, aeg, millal lehte külastati, kust kaudu tuldi Kujunda-ISE.ee lehele, kui kaua oldi veebilehel jne. Sellist informatsiooni kasutame ainult statistika tegemiseks, et muuta Kujunda-ISE.ee veelgi paremaks.
- VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Kujunda-ISE.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kujunda-ise.ee või helistada telefonil 511 8186. Anname alati endast parima, et tekkinud erimeelsused lahendada. Kui aga tõesti ostja ja Kujunda-ISE.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Särgid-värgid.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.